Marketinške usluge za partnere

TELEMARKETING

PHOENIX Farmacija svojim partnerima nudi usluge telemarketinga. Kao jedan od glavnih instrumenata direktnog marketinga, telemarketing je postao važan, a često i dominantan alat u prodaji, promociji ili unapređenju odnosa s klijentima

Telemarketing je usluga koja koristi sofisticirane telekomunikacijske i informatičke sustave u kombinaciji s prodajnim i uslužnim vještinama i sposobnostima osoblja da bi tvrtka ostala u bliskom kontaktu s postojećim ili ostvarila kontakt s novim potencijalnim kupcima te povećala prodaju i poslovnu produktivnost. Za efikasnu telemarketing kampanju nužni su osnovni uvjeti: profesionalno osoblje, sofisticirani telekomunikacijski uređaji i kvalitetna baza podataka. Planiranje, izvještaji i statistička obrada također su dio ovog postupka. Ovakav način komunikacije ulijeva povjerenje pa dvosmjerna personalizirana komunikacija s potencijalnim klijentima često nadmašuje sve ostale oblike marketinga jer odmah omogućuje povratnu informaciju.

 

 

Call centar PHOENIX Farmacije koji provodi uslugu telemarketinga čine 24 djelatnika. U periodu od pet dana naši djelatnici čitaju telemarketing poruku samo jednog ugovorenog partnera. Poruka našeg partnera, bilo da je riječ o akciji, obavijesti o novom proizvodu ili bilo kojoj drugoj poruci, čita se kroz obrazac SalesPod prema 930 ljekarni. Po završetku ugovorenog tjedna partneru se dostavlja izvještaj o broju realiziranih poziva, popis ljekarni kojima je poruka prenesena te analiza provedene akcije.

Usluge je moguće prilagoditi prema preferencijama i potrebama svakog pojedinog partnera.

WEBINAR

Novi način komunikacije između proizvođača i ljekarnika

Webinari (web + seminar = webinar) su audiovizualne edukativne prezentacije koje se odvijaju putem interneta, a kojima sudionici web seminara mogu pristupiti bilo kad i bilo gdje.

PHOENIX Farmacija u suradnji s farmaceutskim kompanijama provodi edukaciju ljekarnika i na portal Doctrina postavlja audiovizualnu prezentaciju, ne dulju od pet do deset minuta, kojoj ljekarnici mogu pristupiti u bilo koje vrijeme putem računala, tableta ili pametnog telefona.

Prezentacije su namijenjene magistrima farmacije i farmaceutskim tehničarima, a kratki test provjere znanja po svakom pogledanom webinaru dokazuje da je ljekarnik dobio točnu i pouzdanu informaciju.




Neke od prednosti koje webinari pružaju za farmaceutske kompanije su brz doseg i izravan kontakt s ljekarnicima jer proizvođači mogu sami odabrati polaznike webinara te se obratiti svima koji su u bazi portala Doctrina, ili ciljano, samo s određenim ljekarnama, odnosno ljekarničkim ustanovama. Zasad postoji 3.500 aktivnih korisnika platforme u 850 ljekarni. Webinar je aktivan jedan ili dva tjedna te u tom roku postiže doseg od oko 60 %.

Ostale prednosti za partnere su ostvarivanje kontakta s ljekarnicima i nakon aktivnog trajanja webinara jer se oni pohranjuju na web portalu kako bi im sudionici mogli pristupiti i po završetku edukacije putem webinara, zatim jednostavno postavljanje videa webinara na platformu Doctrina uz podršku PHOENIX Farmacije. Osim toga, važno je istaknuti mogućnost praćenja uspješnosti edukacije te uštedu vremena i resursa potrebnih za realizaciju na tradicionalan način.

RENT-A-REP

U sklopu usluge Rent-a-Rep PHOENIX Farmacija klijentima nudi najam prodajnog tima koji je formiran isključivo za klijenta te je potpuno posvećen njegovim potrebama i uspjehu

Farmaceutsko je područje djelovanja izloženo neprekidnim promjenama, a faktori koji utječu na to složeniji su nego ikad – reforme zdravstvenog sustava i zdravstvene skrbi, suradljivost pacijenata, otežan pristup tržištu, globalizacija… Farmaceutske se kompanije susreću s velikim izazovima u kompetitivnoj okolini i moraju neprekidno razvijati nove usluge.



PHOENIX Farmacija prepoznala je potrebe tržišta te, prateći svjetske trendove, pod nazivom Rent-a-Rep svojim klijentima nudi uslugu iznajmljivanja stručnih suradnika radi promocije njihovih proizvoda u ljekarnama.

Osim toga, PHOENIX Farmacija svojim klijentima nudi mogućnost posjete stručnih suradnika radi promocije njihovih proizvoda u ordinacijama opće medicine.

Vaš kontakt:


Hrvoje Barlović, mag. pharm.
Marketing Manager

E-mail: h.barlovic@phoenix-farmacija.hr

JESTE LI ZNALI?



PHOENIX Grupa ima 29.745 zaposlenika.


PHOENIX Grupa surađuje s više od 200 farmaceutskih proizvođača.


PHOENIX Grupa opskrbljuje ljekarne i medicinske ustanove u 26 europskih država, a tržišni je lider u 10 zemalja.