Telemarketing

PHOENIX Farmacija svojim partnerima nudi usluge telemarketinga. Kao jedan od glavnih instrumenata direktnog marketinga, telemarketing je postao važan, a ponekad i dominantan alat u prodaji, promociji ili unapređenju odnosa s klijentima

Telemarketing je usluga koja koristi sofisticirane telekomunikacijske i informatičke sustave u kombinaciji s prodajnim i uslužnim vještinama i sposobnostima osoblja da bi tvrtka ostala u bliskom kontaktu s postojećim ili ostvarila kontakt s novim potencijalnim kupcima te povećala prodaju i poslovnu produktivnost. Za efikasnu telemarketing kampanju nužni su osnovni uvjeti: profesionalno osoblje, sofisticirani telekomunikacijski uređaji i kvalitetna baza podataka. Planiranje, izvještaji i statistička obrada također su dio ovog postupka. Ovakav način komunikacije ulijeva povjerenje pa dvosmjerna personalizirana komunikacija s potencijalnim klijentima često nadmašuje sve ostale oblike marketinga jer odmah omogućuje povratnu informaciju.

 

Call centar PHOENIX Farmacije koji provodi uslugu telemarketinga čine 24 djelatnika. U periodu od pet dana naši djelatnici čitaju telemarketing poruku samo jednog ugovorenog partnera. Poruka našeg partnera, bilo da je riječ o akciji, obavijesti o novom proizvodu ili bilo kojoj drugoj poruci, čita se kroz obrazac SalesPod prema 930 ljekarni. Po završetku ugovorenog tjedna partneru se dostavlja izvještaj o broju realiziranih poziva, popis ljekarni kojima je poruka prenesena te analiza provedene akcije.

Usluge je moguće prilagoditi prema preferencijama i potrebama svakog pojedinog partnera.

Vaš kontakt:


Hrvoje Barlović, mag. pharm.
Marketing Manager

E-mail: h.barlovic@phoenix-farmacija.hr

JESTE LI ZNALI?



PHOENIX Grupa potiče međusobnu komunikaciju kroz europske projekte, sastanke, posjete i PHOENIX management akademiju pa zaposlenici PHOENIX Farmacije imaju pristup velikoj bazi znanja.


PHOENIX Grupa surađuje s više od 200 farmaceutskih proizvođača.


PHOENIX Grupa opskrbljuje ljekarne i medicinske ustanove u 26 europskih država, a tržišni je lider u 10 zemalja.