Webinar

Novi način komunikacije između proizvođača i ljekarnika

Webinari (web + seminar – webinar) su audiovizualne edukativne prezentacije koje se odvijaju putem interneta, a kojima sudionici web seminara mogu pristupiti bilo kad i bilo gdje.

PHOENIX Farmacija u suradnji s farmaceutskim kompanijama provodi edukaciju ljekarnika i na portal Doctrina postavlja audiovizualnu prezentaciju, ne dulju od pet do deset minuta, kojoj ljekarnici mogu pristupiti u bilo koje vrijeme putem računala, tableta ili pametnog telefona.

Prezentacije su namijenjene magistrima farmacije i farmaceutskim tehničarima, a kratki test provjere znanja po svakom pogledanom webinaru dokazuje da je ljekarnik dobio točnu i pouzdanu informaciju.



Neke od prednosti koje webinari pružaju za farmaceutske kompanije su brz doseg i izravan kontakt s ljekarnicima jer proizvođači mogu sami odabrati polaznike webinara te se obratiti svima koji su u bazi portala Doctrina, ili ciljano, samo s određenim ljekarnama, odnosno ljekarničkim ustanovama. Zasad postoji 3.500 aktivnih korisnika platforme u 850 ljekarni. Webinar je aktivan jedan ili dva tjedna te u tom roku postiže doseg od oko 60 %.

Ostale prednosti za partnere su ostvarivanje kontakta s ljekarnicima i nakon aktivnog trajanja webinara jer se oni pohranjuju na web portalu kako bi im sudionici mogli pristupiti i po završetku edukacije putem webinara, zatim jednostavno postavljanje videa webinara na platformu Doctrina uz podršku PHOENIX Farmacije. Osim toga, važno je istaknuti mogućnost praćenja uspješnosti edukacije te uštedu vremena i resursa potrebnih za realizaciju na tradicionalan način.

Vaš kontakt:



Hrvoje Barlović, mag. pharm.
Marketing Manager

E-mail: h.barlovic@phoenix-farmacija.hr

JESTE LI ZNALI?



PHOENIX Grupa potiče međusobnu komunikaciju kroz europske projekte, sastanke, posjete i PHOENIX management akademiju pa zaposlenici PHOENIX Farmacije imaju pristup velikoj bazi znanja.


PHOENIX Grupa surađuje s više od 200 farmaceutskih proizvođača.


PHOENIX Grupa opskrbljuje ljekarne i medicinske ustanove u 26 europskih država, a tržišni je lider u 10 zemalja.